kpoplove

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

Halloweenfesten

Av Emma - 31 oktober 2014 12:39

Halloweenfesten igår var awesome!! Jag träffade Leah för första gången och hon visade sig vara jättesnäll och rolig. Vi gick bus eller godis vilken var sjukt awkward eftersom jag tycker att vi är lite väl gamla för det men vi fick ju godis i alla fall! Almas förälsdrar hade fixat så vi skulle gå runt typ i trädgården och samla ledtrådar om var nästa ledtråd är och sånt och sedan fick vi alkoholfritt jordgubbsvin.

Resten av tiden hade vi bara jättekul och pratade och skrattade och ja. Bara hade allmänt trevligt.

Vi gick och la oss typ  vid halv tre och nu är jag hemma igen.

Jag klarade mig hela kvällen och natten utan wifi! Kändes så bra att komma hem och kunna kolla youtube!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 25 januari 2015 21:53


Okej detta är världens sjukaste rubrik för ett helt normalt inlägg... Kom inte på någon annan rubrik...   Men i alla fall, det känns så weird att säga detta eftersom jag aldrig har riktigt varit en fangirl innan men... Jag är typ kär i Ren från N...

Av Emma - 16 januari 2015 19:57

Jag har fått en ny låt som jag hela tiden har på hjärnan. Det är med ett band min kompis tipsade mig om. B1A4. Älskar deras låt "Solo Day". Är obsessed med både låten och musikvideon.   Bara för att detta är en kpopblogg nu betyder det inte att j...

Av Emma - 13 januari 2015 22:12


Jag har en ny otp. Innan var det troyler men jag är inte lika beroende av youtube längre så jag typ gled ifrån det... Eller något sånt. I vilket fall som helst, nu är det jren. JR och Ren från nu'est. Fråga inte varför jag alltid börjar shippa kill...

Av Emma - 11 januari 2015 18:56

Som ni säkert ser så har jag gjort om min blogg. Jag kände att mitt liv har börjat handla mer och mer om k-pop och nu finns det nästan inget kvar av mitt vanliga liv. Om det är sorgligt eller bra vet jag inte men jag har ju fått många nya vänner ...

Av Emma - 6 januari 2015 18:23

Okej jag är nog beroende av k-pop... Jag lyssnar säkert på minst 20 k-pop låtar per dag och letar konstant efter nya k-pop band/band jag inte har hört. Eftersom jag fortfarande är relativt ny när det gäller k-pop så kan jag inte så mycket om vilka ba...

Presentation


Hej! Jag heter Emma och är 14 år. Mitt liv består av k-pop, k-drama och att lära mig koreanska. Jag kommer blogga om allt möjligt som har med Korea att göra i princip. Mest k-pop. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards